nedelja, 24. februar 2013

Spletni nakup: HERVIS MEGA COUNTDOWN

Opis: naročilo preko spletne trgovine
Kje: http://www.hervis.si/cms/frontpage

The story so far...

Dne 31. 1. 2013 sem v spletni trgovini HERVIS MEGA COUNTDOWN naročil dva artikla. In sicer enega ob 9.37 in drugega ob 11.59. Ker dveh artiklov nisem naročil skupaj, so bili stroški dostave dvojni. Ob naročilu sta bila artikla na zalogi (njihov sistem ne omogoča naročanja izdelkov, ki so že razprodani). Klical sem v številko, navedeno na njihovi spletni strani, oglasil se mi je prijazen gospod, ki pa je govoril v polomljeni slovenščini. Nanj sem naslovil prošnjo, ali bi lahko dve naročili združil v eno in tako prihranil na poštnini (priznam, sem "gorenc"). Sogovornik na drugi strani mi je prijazno ogovoril, da bodo pogledali, ali se to da narediti in da me bodo naslednji dan (v petek) poklicali, tako ali drugače.

No, poklicali me niso.

Na naročeno sem čakal kar nekaj časa, nato pa dobil mail (od naročniškega sistema), da je bilo moje prvo  naročilo z dne 31. 1. potrjeno. Mail je prispel 8. 2., tako potrditveni mail kot tudi mail, da so izdelek poslali iz centra. To je bil petek. Artikel sem dobil v četrtek, 14. 2. Za dostavo naročenega so torej potrebovali 14 dni (iz VB in amazona dobim robo v 4 dneh).

Tačas drugega naročenega artikla še vedno ni bilo. Preko maila sem kontaktiral prodajalca, kjer pa sem dobil odgovor, da drugega naročenega artikla ni na zalogi in da v naslednjih dneh pričakujejo obnovo zalog, in takrat bodo artikel poslali. To je bilo 13. 2.

V času pisanja objave smo 24. 2. Maila s potrditvijo oz. o odpremi drugega naročenega artikla še nisem dobil. Malce dvomim, da ga sploh bom oz. bo takrat zima že mimo in artikel ne bo več aktualen (pomladi zimske obutve res ne rabim).

I'll keep u posted!

Ocena spletne trgovine: 2/5
Ponovni nakup: VERJETNO NE (nikoli ne reci nikoli)
Priporočilo ostalim: SAMO, ČE SE JIM NE MUDI in je CENA RES UGODNA.

PS: zanimivo pri omenjeni spletni trgovini je to, da artiklov običajno  v fizični trgovini HERVIS ni (vsaj dveh naročenih ni bilo), tako da prej artikla ne moreš preizkusit in ga naročaš z nekoliko tveganja, če ti bo naročen artikel sploh prav. Če ti artikel ni prav (oz. všeč), izgubiš poštnino pri naročilu (4€) in poštnino pri pošiljanju nazaj (verjetno tudi okrog 4€). Fizična vrnitev artikla v trgovino ni možna.

Ni komentarjev: