torek, 4. junij 2013

Paket mobilne naročnine BOB

Potek dogodkov:

21. 5. 2013 ob 20.59: naročilo preko spleta
22. 5. 2013: elektronsko in SMS sporočilo o dostavi paketa:
23. 5. 2013: dostava paketa (naročil običajno SIM, dobil običajno in znotraj običajne micro SIM).

Po dvo-dnevnem testiranju sem se odločil, da deluje vse, ok.

24. 5. 2013 (petek) popoldne: opravljeno prijava in izbira paketa
27. 5. 2013 zvečer: dobil elektronsko sporočilo o dostavi pogodbe s strani DPD v ponedeljek zvečer. Bil je napačen naslov dostave, namesto alternativni je bil naslov dostave enak domačemu.

28.5. zjutraj: dostava pogodbe, prebral, podpisal, kurir vzel podpisano, dobil kopije. Še isti dan popoldne, aktivacija paketa preko spletne strani.
Opravil prijavo v moj.bob.si, se vpisal v sistem in opazil slednje: podatki znotraj moj.bob.si so bili napačni (predplačniški paket...).
Ponovni vpis v moj.bob.si z izbranim uporabniškim imenom in geslom v sistem ni bil več mogoč.
Ponovno opravil prijavo, podatki so bili sedaj pravilni...razen načina računa, ki sem ga izbral ob prijavi na paket...izbral samo elektronski, bilo izbrano tiskani. Spremenil. Sprememba je bila izvedena v trenutku.
Čakam na prenos številke iz Si.mobil omrežja.

30. 5. 2013: dobil SMS obvestilo, da bo 31. 5. moja številka prenesena
31. 5.  številka je bila prenesena.

Ocena storitve: 4/5 (zaradi počasnosti postopka - a po drugi strani ti vse dostavijo na izbrani naslov, ni ti potrebno hoditi nikamor). 
Ponovno naročilo: ABSOLUTNO DA
Priporočilo ostalim: BREZ ZADRŽKOV

Ni komentarjev: